:((

آدم صبح ساعت5باکلی ذوق میره توسایت رتبه ببینه:/

:/:/:/

چرااینقدربدشد:(((((

میدونستم بدمیشه ولی نه تااین حد:(((


۲ موافق ۱ مخالف
مثل من....
اصلا شوکه شدم
:((((((

آره واقعا شوکه شدم از بس افتضاحه:((

خیلی بیشتر از این زحمت کشیده بودم :(((
از دیشب تا حالا نخوابیدم :(((

منم خیلی خراب کردم خییییییلییییییی:(((

خجالت میکشم اصلا به کسی بگم

:((

:((((

شماهم؟؟؟؟؟؟

منم موندم به بقیه چی بگم... :(((

دقیقا منم:(

خانما
ول کنین بقیه رو ...
در دهن مردم هیچ وقت بسته نمیشه حتی اگر رتبه 1 بشین!
هیج وقت!
+بله من هم!

آره راست میگین:((

ولش کن بابا زیاد مهم نیست شاد باش
رشتتون چیه

نمیشه شادبود:(
معارف وانسانی

سلام:اشکال نداره   غصه نخور :)

سلام

کاش میشد بی خیال بود:((

اشتباه کردین انسانی بدرد نمی خوره ایکاش ریاضی می خوندین قبول شدن تو دانشگاه راحت تره برا اونا
البته من خودمم انسانی بودم

بله درسته

الان متوجه اشتباهم شدم
ولی دیر

حقوق نمی تونی بزنی یا مدیریت و حسابداری 

ترجیح میدم بدون کنکور آزاد برم یه رشته ی خوب
نه رشته های انسانی

مثلا چه رشته ای

 سوال کردم گفتن پرستاری هم میتونم برم البته آزاد

به هر حال موفق باشین

خیلی ممنونم:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظریادتون نره:)
باتبادل لینکم موافقم:))
کپی هم با ذکرمنبع:)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان