امان از اشتباه

امان از اشتباه:(

 به خاطر یک اشتباه بسیاااااااارکوچک

رتبه کنکورم رو اشتباه دیدم وگفتم بد شدم انتخاب رشته نکردم

حالا بعد از چند روز متوجه شدم رتبه کنکورم اون نبوده؛/

حالا من موندم ویک رتبه ی خوب که چشمک میزنه بهم وپشیمونی و یک سال عقب افتادن وسرزنش پدر:( 

۳ موافق ۱ مخالف
!!!!!!!!!!مگه میشه حواست کجاست چرا از چند نفر نپرسیدی ؟؟؟

نمیدونم:(

ناامیدبودم پیگیرنشدم:(

ای به خشکی شانس :( عجب بدشانسی. 
خوب حالا انتخاب رشته میکردید برفرض هم که بد بود .
یعنی نمیشه کاری کرد؟ دیگه فرصت ندارید .

:(

نه دیگه نمیشه هییییچ کاری کرد.فقط پشیمونی

پس خوبه دم دست من نیستی...

آی حرصم میگیره از آدم های حواس پرت و کم دقت...

آخه این مسأله کم دقتی برمیداره...؟!

یک سال که منتظر موندی دیگه توی زندگی کم دقتی نمیکنی...:)

آره همه بهم میگن واست شد تجربه.میگن حقته

خدا صبرتون بده !!!!

:((((

ناراحت نباش عزیزم :)
خدا بزرگه :)

چی بگم:(

ایشالاسال دیگه

کاریه که شده حرص خوردن فایده نداره :)

نمیشه حرص نخورد:(

بزارش پای اینکه حتما خیرت توی این بوده...
اینجوری راحت تر باهاش کنار میای...

آره همه میگن هرچی قسمت باشه همونه
هرچی خدابخواد

حالا رشته ات چیه؟؟
چند شده بود ؟؟
اگه دوست داشتی جواب بده البته

رشتم معارفه

رتبه هم .....66هزاردیده بودم ولی بهتر شدم

سلام

از این به بعد ان شاء الله بیشتر به اعداد و ارقام دقت نمایید.. :)

الخیر فی ما وقع

سلام

بعله دیگه تجربه شد

باسلام وعرض ادب،
.
حستون قابل درکه . .
منم ناراحت شدم از این پُست:(
.
کاریه که شده،دیگه نبایداینقدر خودتون رو سرزنش کنین!
بهتره برای روزهای آینده،برنامه ریزی کنین و ازلحظه هاتون استفاده و لذت ببرین :)
هیچ وقت امیــــدتون رو ازدست ندین!
بازهم به خداتوکل کنین . .
عَسی أن تَکرهوا شَیءً وَ هوَ خیرٌ لکُـم . .
.
موفقیت وخوشبختی،حق ِ شماست :))
برای به دست آوردن این حق،
به تلاشتون ادامه بدین . .
.
مؤیّدباشید^ـ^

سلام 

ممنونم از امیدواری دادنتون :-)
ان شاالله هرچی خیره همون بشه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظریادتون نره:)
باتبادل لینکم موافقم:))
کپی هم با ذکرمنبع:)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان