دلم حذف میخواهد

آدرس قبلیه وبلاگم

الان که اسمشو سرچ میکنی وبلاگی به این اسم باز میشه توی بیان

بعضی مطالب وبلاگم وچندمطلب جدید میادخانوم رضائیان هم نویسنده وبلاگه

اسم وبلاگ هم همونmohanna.blog.ir

حداقل اسم منو برمیداشتین:/

دنبال کننده های قبلی میرن اونجا نظر میدن فکرمیکنن هنوز منم اونجا:(

اونجا نرید لطفا این وبلاگ خودمه:(

من که وبلاگمو حذف کرده بودم چطوری مطالبم اونجاست://

(

۳ موافق ۰ مخالف
احتمالا اشکال از بیان هست .

نمیدونم والا:((

عجب...

عجیبه واقعا:((

ناراحت نباش آبجی... ارزشش رو نداره...
بیخیال :))

آره ارزش که نداره

اماچون بااسم خودم بود یکم ناراحت شدم

متاسفانه تو بیان تا یکی وبلاگشو حذف میکنه با همون آدرس یکی دیگه می نویسه  وبلاگ شما و چند نفر دیگه از بچه هایی که حذف کردم دیدم  

بله واقعا ناراحت شدم

آخه بااسم وبم کار تبلیغاتی انجام میدن:(

سلام یعنی حسینیه دل مال شما نبوده؟
جالبه

سلام

نه وب قبلی دلبرانه مینویسم بوده
حسینیه دل نویسنده ای به اسم محجبه دارن

جالب بود

جالب وعجیب

سلام
درست میفرمایید .قاطی کردم

سلام


اشتباه پیش میاد :-)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظریادتون نره:)
باتبادل لینکم موافقم:))
کپی هم با ذکرمنبع:)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان