جهیزیه

در جهیزیه ی خود یک3dهم بگذار

فیلم دیدن باتو بانو حال دیگرمی دهد

شاعر:سید مهدی بنی هاشمی لنگرودی

+اللهم ارزقنا ازاین لحظات زیبا 

به همه:)))


پ.ن:چرا نظر خصوصی میفرستم نمیره؟کسی میدونه؟

مینویسه ارسال شد ولی درواقع ارسال نشده

۴ موافق ۰ مخالف
سلام 
آمین 
+ نمیدونم

سلام :-)

ممنونم :-)

تشکر

بله قالب عرفان رفتم اما نمیدونم قالب شماره چند رو انتخاب کردید؟

قالب ها شماره دارن من قالب شماره14روانتخاب کردم رنگ سبز 
رنگای دیگه هم داره قالب14
بعدبرید توقسمت آموزش ها از اون جا راهنمای انتخاب هدر رو بیارید ویک لینک رو جایی که خواسته کپی کنید
بعد جلوش لینک عکستونو بزارید
شماقالب شماره14روانتخاب کنید سه تا رنگ داره
اگه مشکلی بود بگید راهنماییتون کنم :-)

ایشالا یکی بیاد خودتو ببره راحت شیم از دستت:)))))))

0_o

پررو:))

براچی نظر خصوصی بفرستی حالا

:/


ببخشید، ولی چه بیت مسخره ای..
بعضی شاعر ها آبروی هرچی شاعره بردن !!

البته باز هم ببخشید، من فقط در مورد شعر نظرم رو گفتم..

موفق باشید :)

بالاخره شعره جدیده دیگه سلیقه ایه
بعضیابه خاطرهمین سادگی دوسش دارن
تشکرازهمراهی شما :-)

آمین
ان شاء الله همه جوانان هر چه زودتر سروسامان بگیرند.

ان شاالله :-)

تشکرازهمراهیتون

:))
عکسه خیلی خوبه

اره خیلی :-)

دستتون واقعا درد نکنه ممنون بالاخره پیداش کردم برای یکی از دوستانم می خواستم

اگر بتونم برای خودم رو هم تغییر میدم.بازم ممنون

خواهش میکنم کاری نکردم :-)

اگه مشکلی بود بگید
یابگیدتابراتون تغییربدم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظریادتون نره:)
باتبادل لینکم موافقم:))
کپی هم با ذکرمنبع:)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان