پر^_^

طی این هفته دوتا پرسفید پیداکردم

توی یه سایتی خوندم پرسفید اگه ناگهانی پیداکنید نشونه ی یه اتفاق خوبه

قانون جذبم که میگه به چیزای مثبت فکرکنید تااتفاق بیوفته

بعداز یه عالمه خبر بد دلم یه اتفاق ویه خبرخوب میخواد:(

دعامیکنم بهترین اتفاق زندگیتون بیوفته

شماهم اگه ازین جورچیزاشنیدین بگین:)


۵ موافق ۰ مخالف
ایشاالله بهترین اتفاق ممکن براتون بیافته

خیلی ممنونم همچنین برای شما:-)

سلام خواهر ببخشید من دائم مزاحم شما میشم

ان شاءالله همیشه به شااادی

میشه لطف کنی قالب فعلیت رو برام ازش یه کپی بگیری؟

سلام خواهش میکنم :-)

نیازی به کپی نیست اگه شما برید تو وبلاگ عرفان که طراح قالب هستند خودش دوتا گزینهcssویکی دیگه داره که شما باید اونارو دریافت کنید وکپی کنید توی قسمت های خواسته شده.اینکار برای خودتون راحت تره تااینکه من کپی کنم :-)
وبلاگ عرفان پایین وبلاگ سمت چپ هستش
اگه سوالی بود بگید تاراهنماییتون کنم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظریادتون نره:)
باتبادل لینکم موافقم:))
کپی هم با ذکرمنبع:)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان